Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Το "περίσευμα"...

Είσαστε στην "Ανεπίσημη ιστοσελίδα της Θεσσαλίας" στο "περίσευμα" του Νομού μας, μιας και σε τούτον τον τόπο, όλοι είναι ευτυχείς, χάρη στις άοκνες προσπάθειες του πολιτικού μας πολιτισμού...
Λέγομαι Κώστας Κορομπίλης οικονομολόγος το επάγγελμα.Οι γονείς μου γεννήθηκαν στην Ρεντίνα Αγράφων Καρδίτσας όπως κι εγώ, αλλά από το १९४८ ζω μόνιμα στην Αθήνα.
Είμαι περήφανος που είμαι Θεσσαλός και ιδίως Αγραφιώτης.Δεν εκπροσωπώ καμιά Νομαρχιακή Επιτροπή Τουριστικής Προβολής και κανέναν Πολιτιστικό ή Καλλιτεχνικό Σύλλογο.
Η ιστοσελίδα τούτη, είναι μια προσωπική προσπάθεια αγάπης, ζήλου και μόχθου, για την προβολή της γενέτειρας μου και του τόπου μου.
Είναι μια προσπάθεια να παρουσιάσω την εικόνα της Θεσσαλίας διαδυκτιακά, γιατί ουσιαστικά λείπει.
Πρόκειται για μια πολυετή ερευνητική προσπάθεια που απαίτησε πολύ χρόνο και μόχθο και αποτελεί προσφορά σε όλους αυτούς που θέλουν να γνωρίσουν το μεγαλείο της και να την επισκεφτούν.Όμως γιατί όχι, ας μάθουν και οι τοπικοί άρχοντες ιστορία και την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας.
Η παρούσα "εργασία" μου για την Θεσσαλία ("μικρή" για αρχή, έπεται όμως, συνέχεια), είναι αποτέλεσμα μελέτης, αλλά και προσωπικής έρευνας.
Το διαδύκτιο, είναι ένα απ' τα ισχυρότερα εργαλεία πληροφόρηση και βρίσκεται σε ραγδαία εξέλιξη.
Έφτιαξα αυτό που βλέπετε, με γνωστά μέρη του Νομού, αλλά και μια ιστοσελίδα για την αγαπημένη μου γενέτερα την Ρεντίνα Αγράφων, καθώς έγραψα και το βιβλίο"Η Ρεντίνα των Αγράφων στους αιώνες".
Το μεγάλο ευχαριστώ, το ευχαριστώ της καρδιάς και της ψυχής, φυσικά το οφείλω στους οροσείβιους συμπατρωτες μου που το καλοδέχτηκαν, αλλά και στους αμέτρητους φίλους της πανέμορφης Ρεντίνας, που μπήκαν στον κόπο να το διαβάσουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου